سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمومه سوال زبان انگلیسی دوازدهم + موسسه های معتبر

دانلود نمونه سوال زبان انگلیسی دوازدهم نوبت اول با جواب
 یک باکس دانلودی سبز رنگ ویژه دانلود نمونه سوال زبان انگلیسی دوازدهم نوبت اول در اختیار شما قرار دادیم باید حواستون باشه که بتونید وقتی ازش پرسیدن جمله های معلوم زیرا به مشهور تبدیل کنید چطور باید کار بکنی یا مثلا اون که از شهاب کلمات ردیف بی بی سی متصل کنید برنامه ریزی درسی برای مطالعه این درس بد داشته باشه توسعه خیلی خوبی به بچه دیجی کنکور برای شما آماده کردن که در ادامه مطلب قرار دهیم با ما همراه باشید.
در این بخش از سایت در خدمت شما دوازدهمی های عزیز هستیم با دانلود نمونه سوال زبان انگلیسی دوازدهم نوبت اول در رشته های تجربی ، ریاضی و انسانی تا شما را برای امتحانات این نوبت به خوبی آماده کنیم. چهار نمره از بیست نمره آزمونهای نوبت اول به مهارت صحبت کردن یا اسپیکینگ تعلق می گیرد که این بخش از آزمون معمولا قبل از امتحان نوبت اصلی توسط معلم گرفته می شود. معمولا در بخش speaking از دانش آموزان خواسته میشود در مورد موضوع درسهای خوانده شده، مطالبی را به صورت تکنفره بازگو نمایند. به عنوان مثال از او میخواهیم چند جمله درباره فرهنگ لغت یا انرژیهای پاک صحبت کند.
در این بخش مکالماتی بین دانش آموز و معلم و یا دو یا چند دانش آموز در حیطه موضوعات کتاب صورت میگیرد. بهعنوان مثال دانشآموزان درباره احترام به والدین و حس قدردانی با یکدیگر یا با معلم خود به گفتوگو میپردازند. حالا بهتر است به امتحان دی ماه این درس بپردازیم اما قبل از آن چند توصیه برای شما داریم تا بتوانید به موفقیت در این درس برسید.
توصیه های مطالعاتی امتحان نوبت اول زبان انگلیسی دوازدهم

توصیه اول : مهارت شنیداری نیز چهار نمره از بیست نمره آزمون را به خود اختصاص میدهد. در این بخش، سه متن کوتاه (بین هفت تا ده جمله) به صورت گفتگو یا متن خوانده شده به صورت تک گویی، ارائه میشود.

توصیه دوم : آزمون بخشمهارت شنیداری هم قبل از آزمون اصلی نوبت برگزار می شود.

توصیه سوم : آزمون کتبی دی ماه زبان انگلیسی 12 نمره دارد.

توصیه چهارم : بخش واژگان 2 نمره دارد.

توصیه پنجم :  با توجه به نمونه سوال زبان دوازدهم نوبت اول بخش دستور زبان 2 نمره دارد.

توصیه ششم : مهارت نوشتاری هم 4 نمره دارد.

توصیه هفتم : مهارت خوانداری که مربوط به درک مطلب است 4 نمره دارد.

توصیه هشتم : هم اکنون نمونه سوالات را دانلود کنید و آن را بررسی کنید.
در باکس زیر می توانید به راحتی نمونه سوال زبان دوازدهم نوبت اول را همراه با پاسخنامه تشریحی دانلود کنید. همچنین اگر نیاز به نمونه های بیشتری دارید روی دکمه آخر یعنی ” نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی دوازدهم دی ماه ” بزنید.
لینک دانلود نمونه سوال نمونه سوال زبان انگلیسی دوازدهم نوبت اول

توضیحات: برای دانلود بر روی مستطیل های زیر کلیک کنید

 مورد اول (دانلود)   

 مورد دوم (دانلود)