سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمونه سوالات نوبت اول دین و زندگی پایه یازدهم - دی ماه 97

دانلود نمونه سوال دینی یازدهم نوبت اول با جواب
در این بخش از وبلاگ با تلاش بچه های سایت دیجی کنکور با دانلود نمونه سوال دینی یازدهم نوبت اول با پاسخ تشریحی خدمت شما است و توجه کنی که در امتحانات نوبت اول معمولا سه چهارم مقررات از بخش نویسندگی و بقیه 4 مهر باقیمانده به عهده معلم شماست خط به خط کتاب درسی رو بخونی نمونه سوال را بررسی کن شب امتحان از خود سوال بگید خیلی زیادی با امتحانات دی ماه دین و زندگی یازدهم شما فراموش نکنید که زیر آن خط بکشید ارتباط آیات با هر بخش از مترو در کنید پاسخ تمرین های آخر هر کتاب یا هر درس را به طور کامل مطالعه کنید به 7 توصیه کرد هم که بهتون کردیم تا در درس دین و زندگی یازدهم موفق باشید.
برای آماده کردن هر چه بیشتر شما در امتحانات نوبت اول در دی ماه در این بخش از سایت دیجی کنکور چندین نمونه سوال دینی یازدهم نوبت اول با پاسخ را که می توانند به شما در تثبیت مطالب و همچنین موفقیت هر چه بیشتر آماده کنند ، قرار داده ایم. امتحان دی ماه درس دین و زندگی معمولا 16 نمره ای در نظر گرفته می شود که 4 نمره باقی مانده طبق نظر استاد می تواند مطابق فعالیت های کلاسی یا نمرات مستر باشد.
اهمیت آیات و روایات در این درس بسیار زیاد است به نحوی که هم به طور مستقیم و هم به طور مستقیم از این بخش سوال طرح می شود تا میزان تسلط شما بر روی آیات و روایات و همچنین احادیث کتاب درسی سنجیده شود. بخش سوالات (فعالیت ها) آخر هر درس نیز بسیار اهمیت دارد به طوری که حتما یک تا چند سوال به طور مستقیم از این بخش ها طراحی می شود.
اما قبل از دانلود نمونه سوالات امتحانی برای شما چند توصیه داریم تا بتوانید در این درس به نمره های خیلی خیلی خوبی دست پیدا کنید ، حتما با دقت به نکات زیر توجه کنید.
توصیه های مطالعاتی امتحان نوبت اول دینی یازدهم

توصیه اول : تمامی آیات و احادیث کتاب درسی را به دقت مطالعه کنید.

توصیه دوم : ممکن است متن روایت یا آیه را به شما ندهند اما از آن سوال طرح شود ، پس آمادگی ذهنی برای این موضوع را داشته باشید.

توصیه سوم : نیازی به حفظ کردن آیات نیست فقط مفاهیم و نکات هر کدام را درک کنید.

توصیه چهارم : سوالات به صورت جای خالی زیاد مطرح می شود حتما متن هر درس را به دقت مطالعه کنید و زیر بخش های مهم خط بکشید.

توصیه پنجم : از بخش سوالات آخر هر درس به طور حتم سوال مطرح می شود که نمونه هایی از آن در فایل های نمونه سوال دینی یازدهم نوبت اول قابل مشاهده است.

توصیه ششم : نیازی به حفظ کردن آیه ها نیست بلکه باید مفهوم آن و ارتباط آن با هر درس را بدانید.

توصیه هفتم : سوالات تحلیلی که از شما خواسته می شود یک آیه یا حدیث را تحلیل کنید به این صورت است که شما باید با توجه به توضیحات متن آن درس و همچنین توضیحات معلم خود به تفسیر در مورد آن توضیح دهید.

توصیه هشتم: نمونه سوال دینی یازدهم نوبت اول را دانلود کنید و از خود امتحان بگیرید و سپس پاسخ تشریحی را به دقت بررسی کنید.
در باکس زیر می توانید به راحتی نمونه سوالات امتحانی دین و زندگی یازدهم نوبت اول را همراه با پاسخنامه تشریحی دانلود کنید. همچنین اگر نیاز به نمونه سوال های بیشتری دارید روی دکمه آخر یعنی ” نمونه سوال دین و زندگی یازدهم دی ماه ” بزنید.
لینک دانلود نمونه سوال دینی یازدهم نوبت اول

توضیحات: برای دانلود بر روی مستطیل های زیر کلیک کنید

 مورد اول (دانلود)   

 مورد دوم (دانلود)